Μποτιλιάρισμα στην οδό Σμύρνης

Τριάντα ο μήνας  χθες. Πάει και ο Μάρτης  και μαζί του ελπίζω  και ο χειμώνας. Οι υποχρεώσεις όμως  παραμένουν  οι ίδιες και ακόμα περισσότερες. Είπα να περπατήσω   μέχρι  το  ταχυδρομείο  του  Φοίνικα και την εφορία Καλαμαριάς  
για να τελειώσω  τις δουλειές  μου και αυτό  όχι για γυμναστική  ή περίπατο ,αλλά  λόγω  του κόστους της βενζίνης. Από τη μία η  κακή  διάθεση  μ έκανε να   το παιδέψω  αρκετά  στο  μυαλό μου και από την άλλη μ έπιασε η τεμπελιά και μετά από πολύ καιρό αποφάσισα  να κυκλοφορήσω με το αυτοκίνητο . Παρκάρισα εύκολα  στο πάρκο και τέλειωσα  σχετικά  γρήγορα.

Επέστρεψα  στο αυτοκίνητο άνοιξα το παράθυρο  και  ξεκίνησα για την Κρήνη. Το δροσερό αεράκι   πλημμυρισμένο  με τα αρώματα της άνοιξης   γέμισε  τα πνευμόνια μου και μου έφτιαξε την διάθεση. Ασυναίσθητα το χέρι μου  άρχισε να ψάχνει  το ράδιο  και μετά από σύντομο  ζάπινγκ  απέφυγα  τις πολιτικές  εκπομπές ,ταλαντεύτηκα  δευτερόλεπτα  στις αθλητικές και τελικά   το  τράβηξα το δάχτυλό μου λες και με χτύπησαν 220 βολτ ακούγοντας το  soldier of  fortune   των  Deep Purple  να χαϊδεύει τα αυτιά μου. Δυνάμωσα την ένταση  και μέσω  γηπέδου Μίκρας  πέρασα  τα νεόχτιστα  και σταμάτησα στην Αγία Παρασκευή  λίγο πριν το φανάρι  του  6ου & 18ου δημοτικού  σχολείου  Νέας Κρήνης.
Τη φωνή του Ντέιβιντ  Κόβερντεϊλ την κάλυψαν ξαφνικά κόρνες και  πνιχτές  φωνές  αγανακτισμένων  οδηγών .Στη διασταύρωση  επικρατούσε  ένα κομφούζιο. Η Βρυούλων  μπλοκαρισμένη ,το ίδιο και η Σμύρνης. Άναψε το πράσινο, έσβησε ξανάναψε ,ξανάσβυσε και  τα αυτοκίνητα δεν κουνήθηκαν ρούπι. Σε όλα αυτά  προστέθηκε και η πολύ δυνατή μουσική από τον  Ελληνάρα νεαρό με το cabriole που είχε στο διαπασών  το clarion με τον Ζαφείρη  Μελά να  τραγουδά  γαμώ την καλοσύνη μου είπα στον εαυτό μου……

Θα έγινε κάποιο ατύχημα  σκέφτηκα και μετά από  αρκετά χαμένα φανάρια   σαν παλιός Κρηνιώτης  και γνώστης της περιοχής  έστριψα δεξιά την Βρυούλων και μέσω της Εφέσου  προσπάθησα να φτάσω  στην παραλιακή.

Κατεβαίνοντας την Μιαούλη αντιλήφθηκα  τον πραγματικό λόγο του μποτιλιαρίσματος κοιτάζοντας την τεράστια ουρά  στην οδό Σμύρνης που δεν οφείλονταν  τελικά σε ατύχημα αλλά στα νέα φανάρια που τοποθετήθηκαν  προσφάτως στην συμβολή των οδών Μιαούλη με  Κουντουριώτου. Οι κόρνες, οι άκομψες αντεγκλήσεις  μεταξύ  των οδηγών και τα κοσμητικά  επίθετα  του τσαμπουκά παππού του πρώτου ορόφου που απευθύνονταν στον βιαστικό  οδηγό του  αστικού  που ήταν ο ποιο φασαριατζής  θύμιζαν  μποτιλιάρισμα  στο κέντρο. Πω πώ Τσιμισκή  γίναμε  ψιθύρισε  μια κυρία από τον παιδότοπο.

Άραγε έχουν λάβει γνώση  οι αρμόδιοι για να κάνουν διορθωτικές κινήσεις ;

Εμείς  επισημαίνουμε το πρόβλημα όσο ποιό  καλοπροαίρετα μπορούμε και περιμένουμε να λειτουργήσουν τα αντανακλαστικά της τοπικής  αυτοδιοίκησης.